Accepterad adrijano lennman | Ban Överklagan [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adrijano lennman

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/obehaglig30/

Ditt Hex-ID: http://vacbanned.com/

Vad är din discord tagg? Laban#2703

Vem var det som bannade dig? philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-05 181544.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag C-logga som man verkligen inte får göra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det va exakt såhär jag hade precis vart och jobbat sen så körde jag mot rött som dem såg sen när dem stannade mig så klicka jag ned sida som jag verkligen ångrar och inte kommer göra igen ber så mycket om ursäkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel och det var ingen annans fel att jag blev bannad men jag har lärt mig av de där jag kommer aldrig någonsin göra något liknande och kommer följa exakt alla regler som står i discord servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat gjort annorlunda hade kunnat vara att jag skulle ge han mitt körkort och sen prata med han för att kunna lösa situationen på bästa sätt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen och kommer aldrig i mitt liv göra något sånt igen för det är inte kul att bli bannad av det roligaste servern jag spelat på så skulle gärna få en chans till för jag kommer inte bryta några regler och det svär jag på

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Fattat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka