Accepterad adriiiiiank | Whitelist ansökning [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

adriiiiiank

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198045795781/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? TiltadAutist#1899

Vad är ditt födelsedatum? 22 November 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marko Långbörk och är 22 år gammal. En väldigt lojal person. Han har svart hår och bruna ögon och är 190cm lång. Han gillar bilar och umgås med andra människor. Mark är mycket snäll, och vill alla väl. Han är nyinflyttad i Multistaden. Efter hans föräldrar dog i en annan stad efter ett rån för ett par år sen. Sedan dess har han alltid velat hjälpa alla. Nu är Marko 22 år och letar efter ett jobb eftersom han nu försöker få ett jobb framgångsrikt inom vakt yrket, då han känner han vill hjälpa folk och hålla ordning i staden. Han har haft provanställning hos securitas och trivdes mycket

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra till en bra RP nivå samt vill testa på sorters jobb. Jag finner mest intresse i jobbet Securitas eftersom jag vill tycker om att hjälpa andra folk och vill få stopp på all kriminalitet

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att jag är vuxen och kan agera på rätt sätt. Också för att jag vill fortsätta spela på den här servern, för det här är den första seriösa svenska rp-servern jag någonsin har spelat på. Jag har väldigt kul när jag spelar på servern och jag hoppas kunna fortsätta göra det och hitta ett jobb samt jag vill fortsätta utveckla mitt rp spelande kommer även vara mycket aktiv varje kväll.

Hur hittade du Multistaden? Blev rekommenderad av flera kompisar som spelat på servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Utveckla mitt rp, träffa nya vänner men samtidigt ha en rolig och seriös rp

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, ända servern jag har spelat på det senaste är multistaden och hoppas det kommer fortsätta så.

Tillbaka