Accepterad adriiiiiank | Chef-jobb ansökan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adriiiiiank

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas Chef/

Vad heter du IRL? Adrian

Hur gammal är du? 21

Hur många timmar har du på Fivem? ca 160timmar på detta kontot jag använder nu men ca 300 totalt skulle ja säga ca

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Har varit anställd ett tag och nu vill mina chefer gå till poliskåren så känner ja är redo att ta på mig chefs jobbet inom securitas, ger

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat här ett längre tag och kan alla regler och knep så att säga tror jag hade gjort ett bra jobb som chef över securitas. jag är ordningsam och behandlar alla lika. Inte rädd för att ge kritik men säger också när någon gör något bra.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Marko Långbörk och är 22 år gammal. En väldigt lojal person. Han har svart hår och bruna ögon och är 190cm lång. Han gillar bilar och umgås med andra människor. Mark är mycket snäll, och vill alla väl.. Efter hans föräldrar dog i en annan stad efter ett rån för ett par år sen. Sedan dess har han alltid velat hjälpa alla. Nu är Marko 22 år och letar efter ett jobb eftersom han nu försöker få ett jobb framgångsrikt inom vakt yrket, då han känner han vill hjälpa folk och hålla ordning i staden. Han har haft provanställning hos securitas och trivdes mycket nu efter ett tag som anställd hos securitas vill han fortsätta att hjälpa till inom yrket

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag efter 16, kan dock vara aktiv hela helger och kan ha kontroll på discord hela dagarna.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart, kommer fortsätta inom securitas i vilket fall

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej.

Har du läst våra Regler? Självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka