Accepterad AdrianRavi | Medlem ansökning [Liiam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AdrianRavi

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/flaggstang/

Vad är ditt namn i verkligheten? Love

Vad är ditt discord namn? potato╱#5853

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Abdi Abdullah hade en tuff ungdom då han växte upp i förorten med bara sin mor Sadiye, de flydde från Somalia när Sadiye var gravid eftersom det var inbördeskrig. Hans far lämnade familjen när Abdi bara var två månader gammal. Sadiye hade alltid svårt med att köpa mat och kläder eftersom räntan nästan var allt hon kunde betala. Hon jobbade som städerska på ett kontor hos företagsägaren Magnus Andersson som hanterade henne som skit, hennes lön låg på ungefär 50 kr i timmen och hon jobbade hela dagarna bara för att kunna köpa mat och kläder till Abdi. Hans mor blev tillsammans med en alkoholist som skapade väldigt mycket trubbel i hemmet, Sadiye blev trött på detta och gjorde slut med honom. Det var då hon blev skjuten med en Glock-19 i huvudet, Abdi var bara 7 år. Han var tvungen att klara sig själv i livet.

Abdi är 28 år och har ett väldigt intresse för bilar, speciellt japanska bilar. Han drömmer om att en dag kunna köpa en Nissan GTR R35. Abdi är ganska pratglad och har väldigt stora öron och panna. Han tycker om sitt hår väldigt mycket, han slog ner en kille en gång på stan eftersom han borstade bakåt Abdis waves. Han jobbar som bilmekaniker och köper bilar billigt, fixar till dem och sedan säljer han dem för mer på fritiden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag ska kunna spela mer realistiskt och ha en bättre tid på servern. Själv känner jag att jag är en ganska erfaren rollspelare och har möjligheten att bidra till en bättre RP miljö.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en strukturerad server med många aktiva spelare och staffs som förbättrar servern ofta. Det är många som tar rollspelet seriöst och det också en svensk server vilket gör en stor skillnad

Hur hittade du Unive? Har haft många vänner som har spelat det innan. men för några veckor sedan så tipsade en annan kompis om den och då började jag spela på den och jag tyckte att den var väldigt bra och rolig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara trevlig mot alla jag träffar och spela så realistiskt som möjligt, jag vill också kunna hjälpa andra rollspelare i vissa scenarion så att jag bidrar till en bättre RP miljö.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna jobba på ett jobb T.ex Vianor och skaffa ett hus i Vespucci Beach där man kan festa med polarna och så vill jag börja hosta car meets.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är bara aktiv på Unive, jag har spelat på andra servers innan men spelar inte där längre.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka