Nekad AdrianRavi | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

AdrianRavi

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/flaggstang/

Ditt Hex-ID: 110000118ffd98e

Vad är din discord tagg? potato╱#5853

Vem var det som bannade dig? Network19

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vdm suntöfrnuft. det är så han har stavat det, känns onte som att han har tagit bannen så seriöst.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning, har inte kört på någon eller gjort något jag inte skulle göra IRL. Jag blev dessutom bannad när jag inte ens var inne på servern. typ 8 timmar efter jag hade gått och lagt mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Inget hände för jag låg och sov när jag blev bannad för något jag inte hade gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker verkligen det var en felaktig ban eftersom jag inte har gjort något av det. Det var dock en gång igår då en kille sprang rakt ut på vägen rakt framför mig, då såg jag han inte så jag hann inte reagera så jag körde in i han. Och då RPade jag och han ut situationen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad en gång för att han framför mig tvärnitade när vi körde ganska snabbt på motorvägen oc hdå körde jag rakt in i honom för jag inte hann reagera och då blev jag bannad för streamsniping vilket jag inte fattar hur men aja.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag anser att jag inte gjorde något fel så jag kunde gjort något annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej faktiskt inte, eller jo att man blir bannad om folk springer rakt framför ens bil .

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka