Accepterad AdrianRavi | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AdrianRavi

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/flaggstang/

Ditt Hex-ID: 110000118ffd98e

Vad är din discord tagg? potato╱#5853

Vem var det som bannade dig? Det var Lunify <3

Hur lång tid var din ban? Den var 15 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming,Suntförnuft,Vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tog det inte jätte seriöst för jag visste inte att det var så stränga regler. Jag spelade lite orealistiskt T.ex om någon sa att jag skulle följa med i bilen annars skulle dom rånade mig så sprang jag bara iväg en gång, men då hade jag inte läst reglerna så noggrant. Det har jag nu. Och sen var det en sak som hände som inte var mitt fel alls och då blev jag bannad för Powergaming,Suntförnuft,Vdm. Jag tror dom bannade mig eftersom det var han som dog ut av det och inte jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. mina bilar hade gått sönder några minuter innan så jag och min kompis skulle ta en voi till arbetsförmedlingen för han inte hade ett jobb för tillfället. Vi åkte försiktigt på trottoaren eftersom att jag vet att det inte är många som kör lagligt på servern. När vi hade kört ett par hundra meter så var vi framme vid uppförsbacken till arbetsförmedlingen, men när jag nästan var framme så kom det en bil (kommer inte ihåg vilken bil) i minst 150 KM/H som körde in i trottoarkanten och sen igenom mig eftersom att den laggade väldigt mycket. Så den åkte igenom mig så inget hände med mig, men jag hörde att han kraschade så jag vände mig om och då låg han upp och ner och några sekunder efter blev jag bannad. Jag anser att det inte var mitt fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom det var han som körde i minst 150KM/H Och det var han som körde in i mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad någon annan gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha tagit det lite mer seriöst och tänkt lite mer på att vara försiktig och köra mer realistiskt. och sen är det ju det med att han körde in i mig men det är sånt som händer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig mycket av bannen. Jag kommer definitivt göra saker annorlunda, t.ex spela mer realistiskt, tänka på vad jag gör och vara trevlig mot folk.

Har du läst våra regler? Ja

Skulle vara så tacksam ifall ni unbannar mig för jag tycker det är riktigt sköj att spela på servern och nu har jag inget att spela.

Jag väljer att ge dig en ny chans, hoppas du förbrukar denna chans på bästa sätt möjligt och gör något bättre ifrån dig istället för att förstöra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka