Nekad Adrianostby34 | Whitelist ansökning [EmilG21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adrianostby34

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
-1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198432799684/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian Östby

Vad är ditt discord namn? Adde#4340

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man som inte har något att göra i sitt liv och behöver söka till ett bra jobb. Har även planer på att bli polis en dag i livet och jobba så man hjälper folk med både goda och dåliga saker.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag har en känsla av att jag kommer fixa det bra och kommer inte göra något som inte borde göras och få lite mer vätt i min karaktär.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att ja kommer fixa det som jag en dag kommer få som jobb och kommer sköta mig bra i det jobb som jag söker till.

Hur hittade du Multistaden? Jag blev tipsad av kompisar att spela på denna för dom sa att det var en bra RP på servern och jag vill liksom prova.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att en dag bli polis eller att jobba som bil handlare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte en annan server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka