Real.Owen.
Icke Medlem
- Meddelanden
- 16
- Reaction score
- 0
Ban-referens
DC-3121de — Discord, Permanent
Anledning: Avstängd från Discorden
Bannad av: reconciliation
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag hade precis gjort lite staff arbete men då så tänkte jag gå tömma polisförådet och då så la jag in det i en väska samt överförde dem till min vanliga karaktär. Vilket va ett dåligt beslut.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar fullt ansvar för det jag blev bannad för. Jag missbrukade min staff rol och agerade på ett sätt som inte var rättvist mot servern eller spelarna. Det var fel av mig och jag ångrar det. Jag har inga bortförklaringar jag står för mitt fel!.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Om jag nu skulle få en chans så hade jag spelat unive helt felfritt samt inte bryta mot en enda regel. Samt så hade jag aldrig vara korrupt för jag vet vart det leder till. Har varit bannad nu ett tag så jag har också fattat vad kosekvänserna blir om man gör sånt.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag frågar om en ny möjlighet, inte som en ursäkt för det som hände!, utan för att jag verkligen önskar att bevisa att jag kan visa bättre och göra en positiv skillnad på servern. Om jag får återvända kommer jag att följa alla regler noggrant och sträva efter att spela på ett rättvist och respektfullt sätt mot både spelarna och personalen.
Jag förstår också att troendet måste förtjänas igen, och jag är beredd att börja om från början och visa mina handlingar att jag har lärt mig av mitt misstag.
Jag hoppas att ni kan ge mig en chans att bevisa att jag har lärt mig av mitt misstag och att jag kan göra bättre ifrån mig framöver.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, absolut