Accepterad Adrian123 | Medlem ansökning (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adrian123

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? adde273#3307

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. hej min karaktär heter Elias sveenson Elias är 21 år gammal. Elias brukar få vara med hans pappa på jobbet och Elias pappa jobbar som polis och Elias dröm är att bli polis som hans pappa. Elias är väldigt intresserad av polisbilar. Elias är väldigt ny här i stan och Elias är väldigt bra på att hitta vänner här i stan han har redan en vän som heter Abdi. Elias gillar bara lojala vänner som Abdi hans vän. Elias kan bli arg ibland och han blir arg utav en anledning och anledningen är att ingen vill förstå honom hur han är. Elias och Elias pappa brukar gå till stan och titta lite fotboll tex: mysa lite med hans pappa då är Elias super glad och känna sig lycklig som en kung. Elias är bra på fotboll men ibland spelar han basket. ibland får Elias
följa med hans pappa till gymmet i polisstationen Elias är så stark så att han kan bära sin pappa och sin vän Abdi.
Ibland känner Elias sig ensam ledsen och arg för att han inte får som han vill. Elias tar hand om hans vän Abdi som
vore hans bror Elias och Abdi har snart varit vänner i 5 år Elias är jätte hjälpsam ibland hjälpar han till som att han är en cleaner
Elias är jätte smart och har ett förtroende på sig själv och när han ska äta då ska alla äta. Elias pappa får bra lön han får 30 tusen varje månad Elias är jätte lycklig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rolig rp och långa utsträckta scenarion och vara trevlig och social, jag kommer att rpa seriöst och följa alla regler ni har här på servern!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte vinna för att ha kul i ett scenario ibland förlorar man också men man får brösta det, man ska alltså inte vinna alla scenarion, man skall spela för båda parterna.

Hur hittade du Unive? Spelat här förut, och skulle lätt vilja börja igen! Nu när jag också kan alla regler mycket bättre.

Vidare till muntlig intervju, Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka