Nekad Adrian123 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adrian123

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? stusmat#5263

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2023

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Adrian Andersson och han är 25 år gammal och han bor i Sverige i Stockholm. Och han är en person som är väldigt intresserad om bilar, speciellt Audi rs3 det är hans dröm bil i framtiden . Adrian är en person som gillar att äta korv , och att leka med vänner som är lojala. Han gillar att hänga med poliser och att prata mycket med polisen. Han har ett mål när han var liten så hade han ett mål att jobba som polis. och att. När han var liten så gillade han att kolla på poliser när de jobbar han läste mycket om poliser hur de jobbar vad de gör och massa andra grejer. Adrian är en person som har bort på Irak han flytta till Sverige cirka 5 år sedan, för att det var krig på Irak så att han och hans familj var tvingat att lämna Irak så de reste till Sverige. Adrian efter ett tag sedan så börja han gå i skola så att han börja lära sig om allt efter ca 1 år sedan, så kunde Adrian börja kunna läsa och prata svenska. Och Adrian älskar sina kusiner och har älskat de för alltid och Adrian. nu när Adrian har varit stor och ska bli polis så pluggar han mycket han pluggar så hårt så möjligt att bli polis och att han är väldigt trevlig. Och han har blivit behandlat dåligt hans föräldrar gillade inte honom för att när han var liten så var han väldigt busig. Men nu när han har blivit stor igen så älskar hans föräldrar honom för att han har jobbat bra och jobbat som McDonalds och fått ekonomi pengar han jobbade varje dag 12 timmar om dagen och han fick bra lön så att han byte jobb och blev fotboll spelar men nu vill han bli polis för han har önskat bli polis och han pluggar för polis att när han var på Irak så kolla han mycket på poliser hur de jobbar. Och Adrian är en person som blir arg om nån kör in i hans bil han är speciell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst rollspel eftersom jag har rätt bra erfarenheter utav rollspel och har spelat på många andra servrar kommer bidra med att vara så seriös som möjligt och där med få bra scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För mig är det att man bidrar till att båda får en vinst inom scenariot att båda parterna får ett så bra scenario som möjligt.

Hur hittade du Unive? mina vänner rekommenderade unive servern och många andra så jag börja spela unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka