Nekad adrian100 | Ban överklagan [Fader Groggen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

adrian100

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023452650/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Zbunke

Vad är din discord tagg? adrian100#4804

Vem var det som bannade dig? Groggen

Hur lång tid var din ban? 24h

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag krockade i en bil. Tror att groggen ansåg att det var med meningen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kör bil bakom en annan och ser att det är grönt ljus i trafiksignalen, Jag fortsätter hålla avstånd till bilen framför mig och släpper blicken i 2 sekunder. Då har föraren stannat bilen helt även fast det var grönt ljus och jag hinner inte reagera och krockar lite smått i hans bil. Det var såklart fel att krocka i någon annan och det står jag för men eftersom det var grönt ljus så kan föraren framför inte bara stanna upp från ingenstans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det är en felaktig ban då det var en olyckshändelse. Jag bad dessutom om ursäkt till föraren direkt efter och det var inget mer med det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min tidigare ban var pga RDM då jag dödade två personer efter att de föröskte råna mig och slå mig. Lärdomen jag tagit från det är att jag nästa gång ska försöka lösa situationen lagligt. Antingen genom att springa iväg eller ringa t.ex. polis.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra mer annorlunda är att vara mer uppmärksam i trafiken och inte ha fokus på flera olika saker samtidigt. Dvs att när jag kör bil så ska ögonen vara på vägen och ingen annanstans,

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Att jag alltid ska hålla fokus. Även fast jag inte gjorde fel i denna situationen så kan andra trafikanter göra det, därför är det extra viktigt för mig att hålla fokus och koncentration på rätt saker då jag i framtiden kanske räddar mitt liv eller någon annans just för att jag är mer uppmärksam.

Har du läst våra regler? Ja

Din ban blir utdelad för att du under längre tid följt efter folk du ej har kontakt med. Vi får även rapporterat om detta! Du kör utan förnuft i staden i höga hastigheter samt gångbanor. Bannen är korrekt utdelad, med vänliga hälsningar Fader Groggen.

Men va? var står det i reglerna att man inte får köra efter folk man inte har kontakt med? Hur ska man få kontakt med någon om man inte får köra efter dem för att snacka och dessutom var vi typ 4 st inne i servern då och jag hittade de grabbarna för att snacka lite.

Tillbaka