Nekad Adrian1 | Medlem ansökning [S1momx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adrian1

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/2331337_1337233/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian alden

Vad är ditt discord namn? adreiLLL

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2006

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Adrian Alden, jag är 23 år gammal och växte upp i ett ganska trött och sliten lägenhet med min pappa i Somalia. Vi flytta till Sverige och jag börja skolan där. Skolan gick skit och mina betyg var inte bra alls. Jag var alltid den svaga och rädda personen i mitt kompisgäng, blev alltid mobbad för min hudfärg för jag var den ända mörkhyade personen i gänget och för att jag inte kunde flytande svenska. Farsan va kriminell och hade mycket med polisen att göra. varje gång polisen knackade blev jag rädd och ledsen men höll det för mig själv. Tillslut blev han dödad av några kriminella när jag var 16 år gammal ett år senare så börja jag göra kriminella saker för att jag inte fick något jobb och behövde pengar och mat för att kunna överleva. Jag hitta några kriminella som blev mina nya vänner so också uppfostrade mig och gjorde mig ännu mer kriminell. Vi planerade vårat första rån. Vi rånade en butik och allt gick jättebra, vi tjänade bra med pengar och det var enklare än vad jag trodde de skulle gå. Så då blev mitt nya intresse kriminalitet för att jag tyckte det va kul och för att kunna hämnas på dem som döda min pappa. Så här är jag nu, en stolt kriminell som tycker det är kul.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive eftersom jag vill kunna utforska mera. Jag vill även kunna bli kriminell på grund av min uppväxt. Jag känner även att det finns mycket mer att göra. Jag har hamnat i kriminalitet och syftar på det men vill även jobba på andra jobb i framtiden. Jag och mina vänner kommer göra massa kul när vi har fått våran roll som kriminell som råna matbutiker eller bara ha kul som kriminell. jag kommer ta mitt RP så seriöst som möjligt eftersom jag vill att Unive ska vara så bra som möjligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med ett bra föredöme för kriminalitet. Jag vill hjälpa till så att servern blir bättre och de gör så att jag kan få högre RP nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska tänka på sig själv och att man också ska tänka på andra och låta andra vinna i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det på twitch och även så är det flera kompisar som har rekommenderat Unive till mig eftersom jag gillar RP spel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka