Nekad Adrian1 | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adrian1

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian alden

Vad är ditt discord namn? AdrieLL

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2006

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Adrian Alden och jag är 23 år gammal. Jag växte upp i en liten by i Afrika med min mamma och pappa dem hade en liten mataffär där dem sålde lite allt möjligt för att få pengar till överlevnad men de va inte så många som handla där tillslut så var dem tvungna att lägga ner affären. Vi hade inte mat på flera dagar så de va då pappa sa att vi skulle fly här ifrån för han hade sätt att de fanns gratis mat och sovplats i Sverige. vi packade all mat vi hade sparat och kläder som vi behövde sen var det dags att ta våran sketna bil och åka till Sverige det skulle ta ungefär 177 timmar innan vi var framme. När vi var framme så fick vi gratis mat för vi var hungriga det var som en chock så gott det var. När jag börja skolan hade jag inga vänner och jag var den tredje mörkhyade killen på skolan vi blev mobbade. Tillslut hitta jag två lite små kriminella killar som heter Jonte och Alex dem fråga ifall jag ville va med dem och lämna saker som en springpojke jag skulle tjäna 50% av varje sak dem betala för. Jag börja ha bra med pengar men jag sa inget till mina föräldrar. Men sen hitta min farsa mitt gömställe där alla papperslappar var han var arg och både ledsen över att jag tjäna pengar på kriminellt sätt så han ringde polisen för att sätta dit mig men jag flydde där ifrån och nu är jag 23 år gammal och fortfarande håller på med kriminalitet och tycker det är kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bli medlem för att utforska mera in på servern. Jag väldigt seriöst inom RP jag kommer bidra till massa kul folk kommer nog gilla mig och som en partner! Jag vill bli medlem för att kunna komma in som rollen krim och även annat roligt jobb så att jag kan lära mig mera inom RP så att jag får en Högre RP nivå!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kommer bidra med en bra kriminalitet och bra RP såklart. Jag kommer göra massa roliga scenarier och jag vill hjälpa till med att få en bra server som möjligt!
Det är att man inte bara ska tänka på sig själv utan låta dem andra vinna argument också

Hur hittade du Unive? Jag fick rekommendation av min polare som spelar på Unive så jag testa spela på servern. Nu är jag inne hela tiden för att servern är väldigt bra gjord och kul att spela på

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka