Nekad Adrian Wiking | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adoni

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
156
Reaction score
5
Ditt discord namn: riktigawiking

Ditt Hex-ID: 11000016f0092cd

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? Emnez (inte staff längre)

Varför tror du själv att beslutet togs? för han tycker att jag har gjort regelbrottet brist på social rp/rdm.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att det är felaktigt eftersom att en kille körde en importbil som Askar ligan har som gängbil då vi har krig med dem. Han åker till vårt gänghus och provocerar mig och min vän genom att säga era horungar och sen kör iväg. då väljer vi att köra efter han och då stannar han i en vinkel med sin bil att han ska hoppa ut och skjuta mig då hoppar jag ut och skjuter han. Därför tycker jag att det inte va brist på social rp för han då ställer bilen i shoot sighten som att han ska skjuta mig. Därrför tycker jag den hära beslutet är felaktigt. Saamt då han säger att jag rdma han. men då jag hade en anledning att kidnappa han/att han kommer till någons gänghus och provocerar bara sådär. samt i verkligheten så skulle man bli smälld om jag går till ett gänghus och kallar dem horungar. Samt så hade jag inga varningar.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://media.discordapp.net/attach...3347a875ed226f&=&format=webp&quality=lossless

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Det är för sent att överklaga detta nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka