Nekad ADRIAN | Medlem ansökning [Axos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ADRIAN

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199143249133/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian Berg

Vad är ditt discord namn? vilma#5395

Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 2006

Berätta om din karaktär. hon heter Vilma hon är född 2000-01-25. hon gillar att ha kul och ha ett bra jobb. hon är väldigt öppen och vill hjärna hjälpa till och gillar att vara med sin pojkvän eller sina vänner. hon har haft en sådär bra uppväxt men hennes mamma hade inget jobb så hon behövde jobba extra och då jobba hon på en strippklubb. och hennes pappa var inte så snäll mot Vilma. men nu har hon en bra och snäll pojkvän och vänner. hon gillar bilar väldigt mycket hon gillar bil markerna som t.ex bmw, ford, audi för hon har en bil och det är en ford mustang gt som hon gillar väldigt mycket nu samlar Vilma till en audi rs7 som hon gärna vill ha men hon har inte råd med den är för att hon inte har ett bra jobb. hon drömmer om att bli rik och leva ett bra liv med sin pojkvän och barn.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill utkavla Min rp nivå med mer seriösare mänskor och ett mer seriösare jobb och med seriösare händelser. och jag vill hjälpa till med att utveckla unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en väldigt seriöst server och då vill jag bidra med att förbättra unive och det är väldigt många seriösa och roliga människor.

Hur hittade du Unive? Det var en kompis som spelade på denna servern och han tyckte att den var bra och unive var den första servern som jag spelade på och jag tyckte att den var bra så jag började spela mer och mer på denna server, och jag tycker att servern bara har blivit bättre

Vad har du för mål med ditt rollspel? inte så mycket mer men att jag ska bli bättre på att rpa även om jag är ganska bra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få ett bra jobb och bli rik leva med min pojkvän och få nya vänner och leva lyckligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej faktiskt inte bara testat andra svenska servrar men jag fastnade just vid unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka