Nekad Adrian Lundin | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adrian Lundin

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten

Vad heter du IRL? Adrian

Vad heter du på discord? Adrianlundin#7524

Hur gammal är du? 12

Hur många timmar har du på Fivem? 550+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill få jobbet just här då jag älskar att jobba med fara och på det här jobbet är det just så man jobbar på liv och död och just som chef på ett sånt här jobb är lite extra stort att kunna få vara med och styra och ställa lite som man vill men ändå så att allt blir bra och sen kunna få anställa rätt personer som har bra erfarenheter inom hlr och sånt och ha skriva personer som och hitta det är inte det lättaste men jag är riktigt duktigt på sånt och då tror jag att jag är rätt för just det här jobbet då jag anställer och sparkar folk alltså jag sparkar folk som inte jobbar mycket eller alltså som sa att dom ska jobba mycket men ej gjorde det och då kunna fixa det så allt blir bra och sen har jag bra erfarenheter inom chef så det kan jag också och jag kan lära mig saker som behövs och fixa rätt saker och ha utbildningar ofta så att alla får en chans och bli lite högre uppsatta det är mitt mål inom det här

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har bra erfarenheter inom räddningstjänsten då jag varit det innan och sen också kan en del om chef saker och sånt men det mesta kan jag inom räddningstjänsten och jag är lätt lärd om det är något jag inte kan

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en person som från början inte mådde så bra men hans föräldrar var till ett bra stöd till honom och då han började må bättre hans pappa var bilmekaniker och hans mamma var chef på ett företag och när han hade gått ur skolan fick han ett bra betyg i alla ämnen och då satsa på något stort och då försöka flyta till någon stad han hittade staden unive och flyttade direkt där gick det bra han fick jobb det gick bara bra han blev ambulans personal och där gillade många honom och sen valde han räddningstjänsten då det var lite mer utmaning och chefen gillade honom och valde att höja honom och sen avgick chefen och han hade väldigt stora chanser med att bli chef så han försökte.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar alltså måndag till torsdag 14 till 20 eller 21 helger 10 till 22 eller 23

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Jajamensan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka