Nekad ADRIAN | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ADRIAN

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? båtbolaget

Vad heter du IRL? Adrian Berg

Vad heter du på discord? vilma#5395

Hur gammal är du? 21 år och jag år född 2000-01-25

Hur många timmar har du på Fivem? 296 timmar har jag.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag gillar båtar väldigt mycket och jag vill gärna få ett bra jobb så jag kan köpa finna båtar och så jag kan åka ut med mina vänner.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag vet ganska mycket om båtar och jag har varigt chef innan men jag gillade inte det så mycket just det jobbet då så jag sa upp mig

Berskiv din karaktär? hon heter Vilma hon gillar att ha kul och ha ett bra jobb. hon är väldigt öppen och vill hjärna hjälpa till och gillar att vara med sin pojkvän eller sina vänner. hon har haft en sådär bra uppväxt men hennes mamma hade inget jobb så hon behövde jobba extra och då jobba hon på en strippklubb. och hennes pappa var inte så snäll mot Vilma. men nu har hon en bra och snäll pojkvän och vänner. hon gillar bilar och båtar väldigt mycket men hon samlar till en ny båt som hon gärna vill ha men hon har inte råd med den är för att hon inte har ett bra jobb. hon drömmer om att bli rik och leva ett bra liv med sin pojkvän och barn.

Hur ofta kommer du vara inne? 5 till 6 dagar om veckan kan jag vara inne men jag kan också vara inne hela veckan men det beror på vilken vecka det är men jag kan vara inne minst 6 dagar om väckan.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det kommer jag för jag tycker att det är en väldigt seriös server och jag gillar den väldigt mycket men jag skulle nog spela på servern mer om jag blir anställd.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej faktiskt inte bara testat andra svenska servrar men jag fastnade just vid unive.

Har du läst våra Regler? ja det har jag gjort väldigt många gånger.

irl är jag 14 år jag fattade inte om det var IRL eller IG

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka