Nekad ADRIAN | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ADRIAN

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? biträdande-chef på Falk

Vad heter du IRL? Adrian Berg

Vad heter du på discord? adde boy#5395

Hur gammal är du? 14 år född 01-26-2007

Hur många timmar har du på Fivem? jag har typ 100 timmar för jag har byt steam konto en gång så mina timmar försvann.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för jag vill fortsätta med det jobbet jag gillar både att vara chef och att jobba med att laga bilar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varikt chef innan och jag har jobbat på falk innan också men inte chef jag vill bli biträdande för att jag gillar att jobba inom den bilar och hjälpa folk med bilar.

Berskiv din karaktär? han heter Åke Han är född 1948-01-26. Han gillar att ha kul och ha ett bra jobb. han är väldigt öppen och vill hjärna hjälpa till och gillar att vara med sina vänner. han har haft en sådär bra uppväxt men hans mamma hade inget så dom hade det inte så jätte och då jobba hanns mamma på en strippklubb. och hanns pappa var inte så snäll mot Åke. men nu har han en bra och snäll fru och vänner. han gillar bilar väldigt mycket han gillar bil markerna som t.ex bmw, ford, audi för han har en bil och det är en ford mustang gt som han gillar väldigt mycket nu samlar åke till en audi rs7 som han gärna vill ha men han har inte råd med den för att han inte har ett bra jobb. han drömmer om att bli rik och leva ett bra liv med sin fru och barn.

Hur ofta kommer du vara inne? 5 till 6 dagar om veckan det kan vara lite tajt vissa dagar men jag ska försöka att vara så aktiv jag bara kan.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det klart jag skulle men jag skulle nog spela mer och mer om jag blir chef men sluta skulle jag inte göra.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej inte sen jag började spela på unive.

Har du läst våra Regler? ja det har jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka