Accepterad Adrian Bergman | Ban överklagan [vedo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Analytikern

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,130
Reaction score
56
Användarnamn: Adrian Bergman

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199056087813/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Bergman

Vad är din discord tagg? RBH J.Miller#7499

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? skjuter på torget.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt på nån person som sköt mina däck med en taser 2 gånger så jag sköt på hans bil "inte på torget vid torget"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte från garaget kille körde in i mig frågade vad han håller på med så drar han upp taser och skjuter mitt däck för ingen anledning alls så jag valde att följa efter han och fråga vad han håller på med så kom vi bredvid garaget "centrum garaget" utanför inte i gz eller något men som sagt så frågar jag han igen vad han håller på med och om han tänkte betala mitt däck vilket då väljer han att dra upp teasern igen och skjuta ett till däck vilket då skjuter jag mot hans bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tycker själv att det var mitt fel men endå lite staffsen som tittade på hela grejen och lätt han skjuta tasern andra gången och låter han åka iväg istället för att banna eller kicka han direkt

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har haft falska bannar tidigare och 6 riktig vilket jag har lärt mig av sedan tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade låtit staffsen ta hand om situationen och jag hade inte skjutit mott personen för det han gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig av detta misstag jag gjorde och kommer inte göra om det

Har du läst våra regler? Ja

vad jag vet sen tidigare så äre inte ett skäl till att skjuta någon om du blir tazad

vet jag kunde ha betet mig mycket bättre jag var sur pga att jag exakt hade loggat in 5 min innan
Det är ingen giltig anledning till att utföra det du gjorde, tänk på det till nästa gång. Du var även i staden där man inte får skjuta heller antar jag

Det är ingen giltig anledning till att utföra det du gjorde, tänk på det till nästa gång. Du var även i staden där man inte får skjuta heller antar jag
vet ångrade det efter jag gjorde det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka