Nekad ADRIAN | Ban överklagan [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ADRIAN

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199143249133/

Ditt Hex-ID: 11000014682e4ed

Vad är din discord tagg? pelle paltnacke#5395

Vem var det som bannade dig? vet inte.

Hur lång tid var din ban? 18 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det stod att jag lallade i servern.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte för jag har inte varigt inne på hjärte länge.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kom in till karaktärsval och så blev jag banad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tror att det var en felaktig ban för att jag har inte varigt larvig eller så jag tar detta väldigt seriöst och jag har inte varigt inne på servern sen förra fredagen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit banad för att jag har byt röst flera gånger men jag har bara blivit banad en gång. och jag har tagit lärdom av det och jag har lärt mig att man ska vara lite mera försiktig och seriös.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? i den första bannen så kunde jag ha lyssnat på min kompis som sa att man inte kunde byta röst flera gånger och han har spelat väldigt länge om man ser så.

Har du lärt dig någonting efter din ban? efter den första ja, men på denna banen har jag inte lärt mig så mycket för att det var en felaktigban men jag har lärt mig att man ite ska vara så men jag har inte larvat mig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka