Nekad adrian.321 | Medlem ansökning [bizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adrian.321

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? adrianv4oo#9762

Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adrian Abaz och är född 1994. Han gruvar alltid för att samla in pengar till en grym bil som han har viljat ha! Adrian Abaz är ganska rolig och schyst mot andra folk i staden unive Adrian Abaz gör också ganska roliga scenarios!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan utveckla min karaktär med att jag kan tjäna bättre pengar och bra scenarios och träffa mer folk på staden för det är ganska tråkigt att vara icke medlem, jag vill liksom utveckla mitt spelande till bättre scenarios!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att t.ex det spelar ingen roll om jag förlorar eller vinner, ett scenario ska vara kul och bra det är så det ska vara, man ska kunna rp:a bra och du ska inte känna om jag vinner är jag bäst, för det spelar ingen roll om man både vinner eller förlorar det ska bara vara något roligt scenario!

Hur hittade du Unive? Jag kollade på mycket streams och såg att det var en grym stad och bra rp, så då blev jag intresserad av unive så då började jag köra!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka