Nekad adrian.321 | Medlem ansökning [ABBA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adrian.321

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian!

Vad är ditt discord namn? adrianv4oo#9762

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2023

Berätta om din karaktär. Adrian abaz bor i staden unive, Adrian är 29 år gammal. han har inga bröder eller kusiner, Han är även arbetslös han får pengar från sin A-kassa fast han gruvar också för att försörja sig så han kan köpa mat och vatten osv. Adrian har även vänner fast vill ha fler så det blir roligare i staden. Det var en dag där Adrian skulle köpa sin första bil ( volvo v60 2017)från en främling fast han blev lurad på 600000 kr. Adrian är ganska rolig och snäll i staden och även mycket hjälpsam mot folk i staden unive även de som är nya i staden ger dem tips hur man kan tjäna pengar och visar runt i staden vad det finns att göra. Adrians intresse är bilar, vapen, gäng och pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vara väldigt vaken i staden, Jag kommer även bidra till en rp, och goda scenarios. jag kommer tipsa folk utanför staden unive att flytta till staden unive för den är grym! Och de som är nya ska jag vissa runt för att jag vill att folk i staden ska ha det kul andra ord att ha mer pengar vapen gäng och vänner!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex om du blir jagad med en kniv och du har sprungit för mycket och du stannar sedan sen håller upp händerna och säger "snälla döda ej mig" andra ord att både ska ha kul i scenariot!

Hur hittade du Unive? från twitch kollade en stream och då blev jag intresserad på denna staden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka