Nekad AdoVhb | Medlem ansökning [Jesper#1994]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AdoVhb

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? .adoo

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Ado Mohamed är 23 år gammal och kom nyligen till staden. Han är vid tillfället arbetslös men har målet att tjäna pengar genom att ta till sig olika jobb som antingen är lagliga eller olagliga. Ado föredrar vita jobb men kan tänka sig att anta svartjobb i tuffa tider då livet krånglar till sig. Ado har ett stort intresse för bilar och andra sorters fordon, och vill framför allt åka runt om staden i diverse fordon. Ado Mohamed kom till staden själv och har ingen släkt i staden eller närheten. Kortfattat så kom han till staden för att det fanns bättre möjligheter att följa sin passion än i hans tidigare hemtrakt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att vara en seriös RP spelare som är aktiv på servern. Trots den seriösa sidan kommer jag skapa roliga scenarion (utan att bryta mot regler så klart), med både mina vänner och främlingar på servern. Jag vill helt enkelt bara spela RP som vem som helst och ha kul. Jag kommer även respektera de andra spelarna och inte förstöra deras upplevelse.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska spela på ett sånt sätt som gynnar sig själv och att man alltid vinner. Man måste ha de andra på servern i åtanke och göra så att det blir kul för dom och inte förstör deras upplevelse. Jag kommer självklart spela för motpartens vinst i de scenarion där det passar bäst.

Hur hittade du Unive? Det är en stor server på FiveM som jag känner till sen tidigare och jag har även vänner som har varit aktiva spelare på den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka