Accepterad AdoVhb | Medlem ansökning |Craxz|

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AdoVhb

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198089316856/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? Ado#5235

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Ado kan framstå som en otroligt lugn och sansad person inför andra människor och det ska krävas mycket eller en fysisk konflikt för att Ado ska
blossa upp. Ado känner liksom att, vad andra säger, det betyder inget liksom. i lumpen skämtade några att Ado var psykopat för att han var så lugn.
Ado är väldigt lätt att prata med och att han ska förstå vad andra menar med deras meningar osv, Min karaktär är en vanlig medelklassare med stora intressen inom fordon/mekaniker.
Min del i staden kommer hjälpa allt och alla som har krångel med bilen eller annat fordon. Jobbade med bilar båtar och några flygplansmotorer där jag bodde innan men blev ersatt av
svartjobbare som inte behövde skattas. HELT emot svartjobb då det bara förstör i slutändan. Har tidigare jobbat som mekaniker enda sen jag tog studenten och kommer fortsätta tills
kroppen inte tillåter. Är överlag en trevlig medborgare som är berädd att ta steget till nästa nivå och skapa en firma där jag personligen anställer folk. Heter Ado och kommer
från Stockholm är en singel kille på 22 år som verkligen brinner för fordon och även andra praktiska delar inom mekaniska gränser. Dock skulle jag vela dubbeljobba då jag inte
som det ser ut i nuläget tänker skaffa familj. Nån form av Sjukvårdare hade varit otroligt roligt och känner att jag har det som krävs då min före detta flickvän var inblandad
i en skjutning. (Anledningen till att jag är singel och inte redo för nytt)

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer vara en aktiv spelare som tar rp seriöst och verkligen går in i rollen. Är inte den typen som trollar och ställer till med dumheter. Jag har redan rätt så mycket erfarenhet med rp på bland annat fivem och grandRP.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att jag är en aktiv spelare på servern som involverar mig i community och tar rp seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar på ett sådant sätt att det blir roligt för alla involverade i en situation istället för att bara spela för sin egen fördel. Med andra ord inte spela allt för orättvist.

Hur hittade du Unive? Jag har sett den i server listan på fivem för ett ganska bra tag sedan men min vän rekommenderade mig nyligen att jag borde ansöka om whitelist.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka