Nekad AdoVhb | Medlem ansökning [classic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AdoVhb

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198089316856/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? Ado#5235

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Ado Mohamed föddes år 2000 i Somalia i ett fattigt område där hans pappa jobbade som lastbilsförare och mamman inte jobbade. Han kom till Sverige vid en ung ålder tillsammans med sin kusin Abdi Yasin. Han lämnade familjen i Somalia och har idag lite kontakt med dem. Ur släkten har han mest kontakt med sin kusin. Ado Mohamed intresseras bland annat av snabba bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde bli medlem i Unive eftersom jag kommer vara en aktiv spelare som tar rp seriöst och sätter mig in i rollen på ett bra sätt. Det skulle också vara skönt att kunna spela på en bra rp server med aktivt community och så kan jag spela med mina vänner som spelar på unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att jag aktivt kommer spela på servern och ta det seriöst. men samtidigt ha roligt tillsammans med de andra spelarna på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte endast spelar för att göra ideala situationer för sig själv. Om du till exempel är i ett scenario och du ska skjuta en kille, så kan du istället ge han en skuld istället. Då blir det vinst för dig för du får pengar, men vinst för han också eftersom att han inte dog.

Hur hittade du Unive? Jag har sett den i server listan på fivem sedan långt tillbaka men en vän rekommenderade att jag borde ansöka om whitelist.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka