Nekad adoulie abrahm | Medlem ansökning [Albin08101111]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adoulie abrahm

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? clown

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Ali c. Jag föddes 2000 och är 24 år gammal jag har alltid hållit på med droger och sånt för jag trodde det var coolt men sen kom han som äger hela drog stället och sa att jag skulle ta mig ur det så jag gjorde det för jag tyckte om han. Men när jag gick till han som var vice boss där så sa han inte att det går oah jag sa att bossen sa det och han sa nej båda måste va med på det isåfall. Men sen kom bossen och han slog ner vice bossen för han sa nej till lilla killen för han är bara 10. Så han sa till mig att jag skulle springa därifrån fly till en ny stad och det gjorde jag jag flydde till unive och har levit i kloakerna i 8 år. Så första gången jag gick ute så visst jag att jag skulle bli kriminell. så jag gick till det största gänget och frågadede om att bli springis och jag fick det. Men så var jag på en runda med knark åt gänget men polisen tog mig med jag ryckte mig loss och sprang där ifrån och jag var så arg på den polisen men nu vet jag varför det är viktigt att vi har poliser. Så när jag kom hem från rundan då gick jag till bossen och sa att jag vill inte det här längre jag villö sätat mitt liv till rätta. Men han bara slog mig och gädde mig mer knark att sälja men jaag sa nej och han slog ner mig på golvet och ströp mig men då kom det 5 fbi och 10 poliser och de räddade mig och det är därför jag vill bli medborgare på denna finan stad för att sen bli polis. jag vill jätte gärna börja på denna stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att ha en hög rp nivå vara snäll och hjälpa allmänheten för jag vill bli polis

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man bara rpar efter makt och pengar och sin egna vinst

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? meta gaming är att man tar info från dc exempel till in game. rdm är att man dödar nån utan anledning. combattloging är att man loggar för att undvika ett scenario asså man vill typ it bli tagen av polsen osv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på unive förut och sen swewev och valon

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är snäll och gillar att hjälpa andra och har en bra rp nivå

Nekad. Utveckla svaret på frågan "Vad kan du bidra med till serverns RP?". Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka