Nekad adoulie abrahm | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adoulie abrahm

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? clown

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2009

Berätta om din karaktär. hej jag heter abdouli jag är 19 år gammal jag gillar att vara med vänner och vara med varandra ute och ha roligt abduoli föreldrar är väldigt rika han vill inte vara så spoilad han vill vara som en vanlig person han gillar att jobba med saker och vara med sina föreldrar nåra gånger hans uppväxt har varit väldigt bra han tycker om sport väldigt mycket som fotboll och simma en gång var han nära på drunkna för de hade slags mål i vattnet men det var tur att det var folk där som folk kunde se så fick de hjälp. och sen när han kom hem så skulle de äta och då åt dem väldigt rikemans mat och så såg abdouli en hemlöss så abdouli sa att kan vi inte gå och ge hen mat istället för att vi ska slänga mat men abdoulis föräldrar sa att de var inte vårt problem då blev abdouli väldigt ledesen och han ville hjälpa folkj så efter maten så gick han ute och gäde hen mat men när han gjorde de så såg hans föräldrar och de slåg han och sparkade ute han på gatan också men hen. vill börja på denna stan väldigt mycket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? få in mer spelare till servern och har en bra rp nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska bara spela för makt och vapen man kan förlora men förfarande ha roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? tillexempel

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på unive förut och sen swewev och valon

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är snäll och gillar att hjälpa andra och har en bra rp nivå

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka