Accepterad Adorabelmtheguy | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adorabelmtheguy

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elvin

Vad är ditt discord namn? 24kqcactus#8410 (M24)

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Victor Elversson. Har på flera servrar rpat som Victor Elversson även här på Unive där jag jobbade på Securitas. Victor är 30 år gammal och växte upp centralt. Han var en mycket duktig grabb i skolan och skötte sig. Efter skolan valde Victor att studera på polishögskolan och blev sedan polisaspirant. Han jobbade där fram till han blev poliskommisarie och flyttade sedan till en annan stad där han blev anställd som polismästare, han jobbade sig där upp till rikspolischef. Han tog sedan en paus och flyttade till Unive där han jobbade ett tag på securitas. Han flyttade sedan vidare till en till stad där han blev rikspolischef. Nu är han ute efter ett medborgarskap här tillbaka i sin gamla stad. Victor är en glad grabb som gillar att hjälpa till i samhället. Han är grovt intreserad av blåljusverksamhet och det är hans livsplan att jobba inom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en seriös rollspelare. Jag har varit staff på flertal servrar och känner till reglerna som skall följa. Min intressanta karaktär brukar ta d flesta med storm. Jag har tydliga mål och är endast här för att ha det roligt, för att ha roligt krävs bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att t.ex om du blir stoppad av polisen och har vapen på dig så låter du dem ändå ta dig istället för att köra iväg, man ska alltid rpa på detta sätt. Oftast när du försöker göra rpn rolig för andra blir det detsamma för dig. Det gynnar endast dig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst era regler. Den vikitgaste är suntförnuft som innefattar allt. Att man ska rpa som att det vore IRL. Att inte köra på folk, powergaima, följa regler och lagar och använda sig av sina verkliga normer.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har spelat FiveM i över 2 år och kan min grej. Har utvecklat min karaktär Victor under dessa året till en topp karaktär.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en positiv person som alltid vill allas bästa. Jag är en seriös rpare och tror själv jag akn bidra mycket till servern rp.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka