Nekad adora | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adora

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? Pelle#4883

Ange ditt födelsedatum 13 Juni 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar är det mellan 16-22 när jag inte har träning vilket är tisdag o torsdag, helgerna varierar det men iaf från 19-03 om jag gör nåt efter skolan me polare t.ex. lördag o söndag är det iaf 8 timmar brukar bli ett par timmar på förmiddagen sedan gör jag nåt t.ex är me polare, familj eller har match, sedan kommer jag in runt 19 o köttar på till 03.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 14 februari 2023 men spelade typ 5 månader innan det men min dator då vart för dålig så krascha hela tiden men kom tillbaka när ja fick en ny dator.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Tror jag har ca 7 bans ingen grövre de flesta va typ copbait, lall, sunt förnuft. Sedan en copbait för ett par månader sedan som jag har för mig visa klipp elr nåt bevis på ja krascha så den blev ja av med.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. I mina ögon har en servervakt som uppgift att hålla koll på servern och kicka/banna problemspelare dvs folk som bryter regelbrott och de som bara är här för att lalla. Jag tror det är nyttigt för nya att få sig en kick/bann om de gör nåt misstag då de kan reflektera över sitt misstag och då har jag som mål att få de att läsa reglerna en extra gång så att allt sitter. Om jag t.ex hade bevittnat en rdm så hade jag svbannat sedan kontaktat en staff som skulle tagit en närmre titt och förhoppningsvis förlängt bannen. En servervakt ska vara där för att hjälpa folk samtidigt som den rp:ar till skillnad från staffs som kan åka runt i No Clip. Om jag t.ex är me gänget o ser en bryta mot en regel så kan jag sv banna/kicka personen o skriva en anledning till varför och är det något lite grövre kontakta staff som sagt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive då jag rp:at som medlem/Krim ett tag och vill ta det till nästa nivå. Jag bevittnar regelbrott varje dag (senast idag klippa jag en cloggare samt tog id) och det känns surt att inte kunna göra något. Jag vill städa servern från folk som är här för att förstöra eller bara lalla och ta serven o seriöst. Jag skulle lagt mycket energi på detta och SV är något jag länge velat vara. Jag vill utrota främst allt lall helt enkelt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när man använder sina perms till sin fördel t.ex revvar sig själv/polare i scenario för att vinna en skottlossning eller bara inte vill dö. De kan också vara att man kickar spelare för sin egen fördel. Sv abuse är när man missbrukar sina sv roller och t.ex revvar sina polare för man inte orkar åka till sjukhus elr rp:A på det. Man kan också ta ”toggleid” för att t.ex använda de som ett ”Wallhack” då du kan se vart personen befinner sig om den t.ex är runt en väg. Dessa 2 regelbrott är väldigt lika och båda har gemensamt att de är strängt förbjudet att missbruka sina sv perms

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka