Nekad adolfsson | Medlem ansökning [Gonzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adolfsson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad är ditt discord namn? alibaba

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Benjamin Nathaniel 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, målmedveten, omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i en miljö där ansvar och hårt arbete var en naturlig del av vardagen. Hen har alltid strävat efter att skapa stabilitet för både sig själv och människorna runt omkring sig. Efter flera år av enklare jobb och strösysslor söker hen nu en nystart i staden med målet att bygga en trygg framtid, kanske starta eget företag eller klättra inom en organisation. Karaktären är driven men försiktig, och vill långsamt etablera sig genom att skapa relationer och visa att hen går att lita på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med konsekvent och seriöst RP, där jag fokuserar på att skapa dynamiska och trovärdiga scenarion både för mig själv och andra. Jag är bra på att anpassa mig efter situationer, improvisera och bygga vidare på andras idéer. Mitt mål är alltid att bidra till utvecklande RP snarare än att vinna situationer, och jag uppskattar långsiktiga storylines som gynnar hela communityt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man prioriterar helheten och RP-upplevelsen framför att “vinna”. Man ska vara beredd att ibland hamna i underläge, misslyckas eller låta motparten få fördelar om det skapar bättre och mer realistiskt RP. Resultatet ska gynna scenariot och storyn, inte ens ego.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot några regler tidigare. Jag har alltid försökt hålla mig uppdaterad om regelverk och se till att följa dem så att både min och andras RP-upplevelse blir så bra som möjligt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Spelar ingen annan RP server.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en engagerad och lugn spelare som gillar strukturerad och seriös RP. Jag är bra på att samarbeta, har tålamod och tycker om att skapa långsiktiga storylines tillsammans med andra. Jag är också aktiv och tillgänglig flera dagar i veckan, vilket gör att jag kan bidra kontinuerligt till serverns RP-community.

Hej!Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive> Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit komplettert ansökan i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka