Nekad AdolfOlsson | Chef-jobb ansökan Brandchef (1Alvin1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kebabegott1896

Icke Medlem
Meddelanden
480
Reaction score
64
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Brandchef

Vad heter du IRL? Elias

Vad heter du på discord? Kebabegott1896#7210

Hur gammal är du? 17 irl född 1999 ingame

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan januari 2021

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Kommer framförallt försöka göra så att fler vill jobba som brandman. Ska göra det intressant för folk. Alla ska bli delaktiga inom jobbet. Ingen ska vara utanför. Vi ska bli som en familj på räddningstjänsten. Händer det något ska vi jobba som ett team samt att vi ska berätta för varandra om något har gått dåligt eller något gått bra. Kritik är det bästa för att utveckla sin förmåga tycker jag. Ska göra så att det finns alltid in princip någon i tjänst för vet det behövs. Ska göra intressanta utbildningar så man lär sig något samt kan lära ut det till andra. Men ska även hitta det bästa folket för yrket. Är man rätt person för yrket kommer jag se det som chef samt att jobbar den på bra så kommer den ha en ljus framtid i yrket. Men mitt största mål är att utveckla detta yrke så det blir populärt. Finns alltid saker att göra i stan och målet är att vi ska alltid kunna vara där när något händer.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat inom räddningstjänsten förr och kände att det var roligt. Men tyvärr var inte så många i tjänst och fick inte därför göra något för behövde åka runt med folk då jag var inte högtuppsatt. Men fanns aldrig typ någon i tjänst. Så jag fokuserade genom att kolla filmer och serier om räddningstjänsten för att vissa att jag har det som krävs för att bli högre. Det hände tyvärr aldrig då vi fick ny chef som sa tyvärr upp alla för att starta om på nytt. Då kände jag att jag inte orkar göra detta hela tiden då jag vill vara säker på att jag har en bra chef samt att inga problem ska hända. Det är det jag ska sträva efter nu om jag blir chef att alla ska ha något att göra och att man ska få chanser även om något gått snett. Har erfarenheter inom intervjuer samt skicka fakturor.

Hur ofta kommer du vara inne? Det är svårt att säga. Går i skolan så kommer vara inne efter 15 eller 16 varje vardag. Kommer kanske spela till 22 30 varje dag eller kanske längre beror på hur mycket det finns att göra på jobbet just den tiden. Fredag och lördagar jobbar jag ibland så då vet jag ej då jag ej vet när jag slutar men kommer in efter jobbet är klart. Annars kommer jag vara inne så mycket jag kan för att utveckla räddningstjänsten.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju! Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka