Accepterad AdolfOlsson | Ban överklagan [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kebabegott1896

Icke Medlem
Meddelanden
480
Reaction score
64
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/949835493485/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:196734167

Vad är din discord tagg? Kebabegott1896#7210

Vem var det som bannade dig? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: qowgev Anledning: Lall, powergaming. Går ut om: 4 dagar 23 timmar 57 minuter Placerad av: Punkt.

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ㅤ◥ BanID: qowgev Anledning: Lall, powergaming. Går ut om: 4 dagar 23 timmar 57 minuter Placerad av: Punkt.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Förstår att det ser konstigt ut när man kör runt i en falkbil som är vår tjänstebil på Auto. Men allt var buggigt för mig. Fastnade i en bil och kunde inte släppa den. Sen bara försvann den men allt gick sönder när jag körde runt. Vet att det är fel men allt blev buggigt. Blev dragen och sen råkade dra en en annan bil. Inget funkade som det ska för mig denna dag då det verkade vara något konstigt med servern efter någon restart

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i en bil som är vår tjänstebil på auto. Sen så blir jag dragen och sen drar jag någon bil som står still. Sen från ingenstans försvinner den och allt börjar gå isönder. Tänker då att jag inte behöver rpa på det då det igentligen inte hände utan det var ju en bugg som gjorde allt att gick sönder. Förstod inte riktigt att man skulle göra det då kände att man skulle rp lite realistiskt och att det inte ju inte utan bara ljud. Är påväg tillbaka till auto för att lämna den för inser att det är för buggigt. Så ska köra in på auto och det var öppet så krockar in i dörren. Just då skriver en helper vad håller du på med. Ska precis svara så hinner inte skriva något och blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Förstår kanske för lall. Körde lite snabbt mest för att jag kunde inte göra något. Allt var buggigt för mig. Men just den anledningen jag tror när dom såg mig så satt jag fast i en annan bil som gjorde att jag inte kunde göra något. Körde automatiskt. Kunde inte bromsa och därför blev det snabbt. Men det andra tyckte jag var fel. För mig så hörde jag bara ljud och inget hände. Så tycker ksk man ska rpa på det men just i den situationen att jag inte skulle. Ingen var där, var ensam och hörde bara ljud. Förstod då inte att något hade hänt för det har varit buggigt en del för mig nu dom sista dagarna och kände därför att just det momentet ska jag inte rpa på då inget hände visuellt. Kände att rp blev bäst för den situationen att jag inte skulle för bästa rp. Sen när jag körde in i auto dörren då så var den öppen för mig och sen var den inte det. Men han inte rpa då skulle svara helpern

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej ingen bann

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte köra runt i bilen från första början. Det tar jag på mig. Men kunde inte hjälpa att jag satt fast och blev dragen. Kunde såklart hoppa ur bilen men kände då att rp inte blev bra då det är oseriöst. Sen kunde jag ksk rp när alla saker gick sönder men såg ju inte det så var lite oklart om jag skulle eller inte. Sen nästa gång jag krockar i autodörren som jag inte såg. Ska jag rpa innan jag svarar helper

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att rpa oavsett vad för man vet inte om andra kanske ser annorlunda.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Om det blir sådär med buggar igen så rapportera det direkt så att vi vet om det så slipper det här hända igen! Tänk på det till nästa gång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka