- Meddelanden
- 242
- Reaction score
- 18
Länk till din steam profil: https://discord.com/channels/@me/1335359749675548773/1336781268402176021
Ditt Hex-ID: steam:11000015ead2efd
Vad är din discord tagg? dark_night897
Vem var det som bannade dig? Toris
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hota nån med att komma irl men grejen är att han vet att jag lallar för vi är bra vänner irl
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kommer ihåg att jag frågade en securitas vakt om vi kunde prata och sen blev jag bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev perma en gång för staff diss
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde inte sagt kom utanför hjärnan
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte bråka om nått litet
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det vet jag men jag trodde aldrig min vän skulle lämna mig för ett spel.
Ditt Hex-ID: steam:11000015ead2efd
Vad är din discord tagg? dark_night897
Vem var det som bannade dig? Toris
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hota nån med att komma irl men grejen är att han vet att jag lallar för vi är bra vänner irl
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kommer ihåg att jag frågade en securitas vakt om vi kunde prata och sen blev jag bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev perma en gång för staff diss
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde inte sagt kom utanför hjärnan
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte bråka om nått litet
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det vet jag men jag trodde aldrig min vän skulle lämna mig för ett spel.