Accepterad Adolf Sundberg | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adolf Sundberg

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Adolf Sundberg

Vad är ditt namn i verkligheten? Niklas Puisto

Hur gammal är du? 26

Vad heter du på discord? Adolf - Ordning

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varierar, men vanligtvis 18:00-23:00 och nu på semestern betydligt mer, ca 12:00-02:00

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är mogen, duktig på RP, och diggar staden, har lirat nästan alla mina five-m timmar på denna staden och trivs otroligt bra förutom just att eftersom vi är en 0whitelist stad så finns det många som behöver lära sig rp och vet att ni har otroligt mycket att göra och därmed inte har tid med det.

Varför vill du bli servervakt? För att kunna hålla ordning på staden, min sambo ska också börja lira, och jag har sett hur kvinnor blir behandlade i staden och vill gärna kunna kicka när folk inte kan bete sig, och verkligen brister i RPN, kommer hjälpa till och lära ut vid små misstag och kicka vid grova misstag. Jag känner att jag sticker ut från de andra 50 som sitter och kickar istället för att försöka hjälpa till i vissa sammanhang.

Är du whitelistad på serven? Japp

Har du varit bannad på serven förut? i ca 2min men det var en felaktig ban som togs bort direkt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Vidare till intervju, ta kontakt med en servervaktsansvarig för att ordna intervjun!

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka