Nekad adolf fritzel | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adolf fritzel

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? stefan Dragas

Vad är ditt discord namn? Kingeling#3813

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 1992

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: adolf fritzel 33år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll. omtänksam. lyhörd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min käraktär är en man på 33år som är uppvuxen i en medelklass familj som har slutfört både lågstadiet . grundskola. samt gymnasium som nu tänkt söka till polishögskolan då han brinner för polis yrket han älskar att jobba med och nära människor han är både snäll men hård och rättvis och vill gärna ha rätt i det mesta och vill göra samhället till en bättre plats att vistas och vara i.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med god och positiv energi och göra det roligare för mina medspelar att spela med mig och andra bland annat

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att du spelar för din motparts vinning och inte för din egen. exempel : om din motpart skall göra något den får utdelning av så innebär det att jag spelar för hans välmående och inte mitt eget vilket innebär att jag inte får någon utdelning för det jag exempelvis hjälper motparten med

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? KNG RP, LIMITED RP , Crysis RP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inte vad jag kan komma på på rak arm har skrivit allt jag kommer på just nu

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan:
Kan du ge exempel på några av serverns regler?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

att man bidrar till servern och communityt utifrån min egna förmåga och hjälpa till att förbättra den

att man visar ansvarstagande för servern och communityt och att rapportera korruption, regelbrott eller annan viktig information till staffs.
att man ska var lojal gentemot servern och dess värderingar och inte delta i destruktiva beteenden

att man skall visa varandra respekt och inte kränka varandra osv
att ha en trevlig ton och inte agresiv och så vidare
att inte gå till personangrepp om någon annan inte tycker som dig själv

att man bidrar till servern och communityt utifrån min egna förmåga och hjälpa till att förbättra den

att man visar ansvarstagande för servern och communityt och att rapportera korruption, regelbrott eller annan viktig information till staffs.
att man ska var lojal gentemot servern och dess värderingar och inte delta i destruktiva beteenden

att man skall visa varandra respekt och inte kränka varandra osv
att ha en trevlig ton och inte agresiv och så vidare
att inte gå till personangrepp om någon annan inte tycker som dig själv
Kan du nämna någon av serverns FiveM Server regler?

ja RDM som innebär random deathmatch det innebär att man dödar eller skadar en med spelar utan någon anledning

VDM = innebär att man använder ett fordon för att skada eller döda utan någon anledning

COPBAIT = innebär att man försöker dra till sig polisens uppmärksamhet

FEARRP= det innebär att man ska värna om sitt liv

Sunt förnuft = att man använder sitt omdöme för att fatta beslut som är rättvisa och så vidare

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka