Accepterad Adolf | Ban överklagan [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adolf

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/isaaac250/

Ditt Hex-ID: 110000134667329

Vad är din discord tagg? Isaac#3178

Vem var det som bannade dig? MORKIL_

Hur lång tid var din ban? 5 dagar 23 timmar 60 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Du har blivit avstängd för: sunt förnuft"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Sparkade på en bil vilket jag själv såhär i efterhand anser som väldigt onödigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tillsammans med två kompisar ställde oss runt en bil (fick höra efteråt att bilföraren kört på en av mina kompisar). När vi stod runt bilen sparkade jag på den, vilket resulterade i en ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det finns alltid två sidor av myntet så att säga. Från mitt perspektiv tycker jag att det var en felaktig ban p.g.a avstängningstiden. Personligen tycker jag att det var väldigt onödigt och ursäktar mig väldigt. Avstängningstiden enligt mig hade det varit tillräckligt med en disconnect för att jag skulle förstå att det inte var okej och få mig att ej upprepa detta beteende.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit bannad tidigare på någon server, detta är första gången.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara struntat i vad mina kompisar gör och sköta mitt eget istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut. Har lärt mig att även små saker kan resultera i en mindre realistisk "roleplay-upplevelse". Även om jag själv inte uppfattade det ser jag det från ett nytt perspektiv, hur andra uppfattar vad jag gör och hur jag gör det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka