Accepterad adlin | Medlem ansökning [DJ0RET]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adlin

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198290124750/home/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Larsson

Vad är ditt discord namn? Adlin#8507

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Abdi Karlsson, han är 21 år gammal och som liten bodde han i Sverige, Uppsala där han och hans föräldrar bodde, hans pappa var grovt alkoliserad och var väldigt aggresiv mot sin morsa på grund av att han fick prostata cancer då blev han extremt sjuk av alla cellgifter och det gjorde så att han drack miycket och det gjorde han aggresiv och då vart morsan dagligt misshandlad, men hon stod upp ett tag för hon kunde inte lämna sin son men efter ett tag stod hon inte upp längre av allt hat, slag och hot så hon stack till ett helt annat land med Abdi och lämnade hans pappa kvar, pappan klarade sig mot cancern men fortsatt med alkohol. Abdi och hans mamma flyttade till Finland där Abdi fick börja på en bra skola skaffade vänner men efter ett tag fick han reda på deras riktiga sidor dem dagligt började skratta och mobba han bara för att hans pappa var inte med de och att han var grovt alkoliserad, Abdi mådde inte alls bra och har inte gjort så han började med självskade beteende, varje kväll kunde han gråta sig till sömn och hade alltid en klump i magen av att gå till skolan för att sedan bli mobbad dagligt. men sen så hittade han en sport som räddade han totalt och det var fotboll så fort han mådde dåligt så kunde han gå till fotbollsplan och bara rensa tankarna han spelar än fotboll som hans favorit grej i livet. något som också räddade han var hans dåvarande tjej som tyvär inte är ihop idag efter att de helt enkelt inte passade längre men han förstod att de inte var bra för varandra så han gick vidare och lever idag i sverige och har daglig kontakt med hans morsa än idag som är 72 år gammal. Abdi drömjobb är att bli polis men han förstår att det är en tuff ut bildning men han ska försöka det bästa han kan och han vet det kan bli tufft med tanke på allt han levt med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med bra rp, jag kommer vara aktiv så mycket jag bara kan, jag ska hjälpa till med communityt så att servern ska innehålla den bästa rp som möjligt för det är väldigt viktigt. unive är också den bästa och mest framgångsrika server i Sverige.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är alltid spelare online vilket jag tycker är bra då man har folk inne. Det finns också riktigt många funktioner på Unive Roleplay som inte alla andra servrar har vilket är kul.

Hur hittade du Unive? Har kollat på Twitch där jag sätt många stora streamers köra Unive Roleplay och det ser roligt u

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag ska bidra med bästa rp jag kan så det ska bli så värkligt som möjligt och jag kommer följa reglerna på serven så bra jag kan för att göra en bättre rp för mig själv.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill bli så framgångrik som möjligt så att jag kan köpa det jag vill, jag skulle också vilja börja arbeta som polis då det är ett jobb som jag verkligen älskar, jag vill också hjälpa servern så att den uppnår den bästa rpn som möjligt med tanke på de som inte gör en bra rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar endast på Unive då jag tycker att det är den bästa!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka