Nekad adlin | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adlin

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Adam

Vad heter du på discord? Adlin#8507

Hur gammal är du? 15 år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? 600+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att det verkar roligt och det är ett ledigt jobb. jag tycker att det behövs folk som håller koll på felparkeringar och därför vill jag bli chef på Qpark

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Qpark på andra servrar förut och då höll jag mycket koll på parkeringar som var fel. Jag brukar prata med de som har felparkerat lugnt och sansat och om de använder våld försöker jag lugna ner de och säger varför de kommer få en p-bot på en viss summa beroende på hur de står och om de står lite snett vid vägkanten säger jag bara till att de ska rätta till bilen eller flytta på den,Jag ger alltså en varning då.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Abdi karlsson han är 22 år gammal och han bor i en lägenhet i staden. Han hade än hyfsat bra uppväxt men när man var 9 år så fick han höra en tråkig nyhet... Hans pappa hade dött i en bil olycka och han blev väldigt ledsen och deprimerade och en dag så orkade inte Abdi inte med mer så han rymde hemifrån. Han sov på gatorna och åt mat från sop tunnor eller så snodde han mat. En dag så var en polis patrull ute och patrullerade och dem där poliserna såg Abdi sitta där ensam på gatan. Polisen bestämde sig för att gå fram till Abdi och fråga vad som hade hänt Bertil berättade allt. Polisen bestämde att dem skulle ta Abdi in till stationen. Han sov över där en natt tills polisen fick tag i Abdis mamma. Hans mamma blev väldigt glad för att hon trodde att Abdi hade dött. Abdi bodde med sin mamma tills han blev 16år för då så dog hans mamma också hon dog av cancer. Då fick Abdi flytta in till sin kompis och där bodde han i flera år och Abdi och hans kompis brukade meka med bilar och Abdi älskade att meka med bilar och när Abdi fyllde 19år så flyttade han till en lägenhet i staden sen när Abdi fyllde 20 år så fick han en flickvän och en hund och nu bor Abdi, hans flickvän och hunden Molly i en lägenhet i staden.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne ungefär varje dag om jag kan och om jag inte har skolarbeten jag behöver fokusera på.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja,jag skulle fortsätta spela på unive om jag inte blir chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej,jag spelar inte på någon annan server än unive.

Har du läst våra Regler? Ja,jag har läst era regler och förstått de.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka