Nekad Adler | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Boten_

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
196
Reaction score
89
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Adler

Vad är ditt discord namn? boten_

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Göran Svensson är en man som har vuxit upp i en liten stad i Sverige. Han har arbetat som mekaniker och haft en passion för bilar och motorer i hela sitt liv. Göran har alltid varit en praktisk person som tycker om att lösa problem och hjälpa andra. Efter att ha jobbat många år inom bilindustrin men söker nya äventyr och utmaningar.

Göran är en person som präglas av både tålamod och nyfikenhet. Han är positiv och har en stor lust att lära sig nya saker. Han känner en viss nostalgi över sitt förflutna och en spänning över att utforska nya möjligheter. Även om han är ganska lugn och samlad, har han en förkärlek för att ibland stiga ur sin komfort zon och prova något annorlunda.

Han har en stor passion för bilreparationer och motorsport. Utöver det tycker han om att vistas ute i naturen, fiska och gå på långa promenader.

Göran Svensson vill bidra med sina tekniska kunskaper och sin erfarenhet för att hjälpa till med bil relaterade uppgifter och mekanik inom spelet. Göran är en pålitlig och skicklig mekaniker. Göran ser det som ett sätt att koppla av och ha kul samtidigt som han bidrar till spelvärlden och knyter nya vänskapsband.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hjälpa servern med bil mekanik, sprida glädje och ha jäkligt kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det skulle jag i första hand kalla korruption.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått reglerna inom servern och några exempel är RDM random Death match och det är att man inte kan skjuta hejvilt eller liknande utan ett scenario. Ett annat exempel är Combat logginfg och det ät att man inte kan undvika scenarion med att tillexempel stänga ner fivem eller liknande.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har massor av erfarenhet, har spelat på massa amerikanska samt svenska serverar innan men fastnat på Unive. Unive känns för bra.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer göra allt i min makt för att få denna server att bli ännu roligare och sprida glädje. Hoppas vi hörs i en intervju!!!

Nekad.
Anledning: Utveckla: "Vad kan du bidra med till serverns RP?" & "Vad innebär det att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka