Nekad Adler | Ansökan till Servervakt [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Boten_

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
196
Reaction score
89
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Adler

Vad heter du på discord? boten_

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015ae5e5e2

Ange ditt födelsedatum 17 Mars 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Minst 3-4 timmar om dagen på veckodagar (oftast mer)
Minst 5 timmar om dagen på helger (oftast betydligt mer)

Hur länge har du varit medlem på Unive? 18 september 2024

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kommer bild nedan

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Avblasta staffsen för att dom ska kunna effektivisera sin tid till större händelser eller scenarion där dom behövs. Så att kontrollera så att folk inte gör fel, gör dom de så klippar man o skickar in till staffsen för att dom sedan ska granska och möjligtvis vidta åtgärder.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli det för att vara en del av många som hjälper servern till att bli ännu bättre och ännu starkare. Jag anser också att det behövs fler, samt tycker jag att denna server är så bra så jag vill bara hjälpa till.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse innebär att man ignorerar regelbrott, exempelvis för att man känner personen och vill undvika att denne blir bannad. Det kan också innebära att man använder sina behörigheter på ett otillåtet sätt, vilket är fullständigt oacceptabelt. Ett exempel på abuse är att kicka någon utan giltig anledning, kanske för att man inte gillar personen eller för att man tycker att de är störande.

Nekad.

Anledning: Gul spelare och du har blivit bannad senaste 30 dagarna. (2024-11-19)

Du får ansöka igen när du har blivit grön spelare och det har gått 30 dagar efter din senaste ban.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka