Nekad Adjun | Medlem ansökning [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adjun

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/adjunpinjata/

Vad är ditt namn i verkligheten? Aron

Vad är ditt discord namn? Adjun_pinjata#6400

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter knut han är uppväxt iett fint område utanför stockholm. När han var liten så drog alltid hans pappa med han och fiska han gillade även att åka båt. Men en en dag förändrade hela hans liv. Pappa vart alvarligt skadad i en bilolycka. Läkarna sa att det inte fanns något att göra. Några veckor senare så avled han på karolinska sjukhuset. Knut började få kontakt med ett Gäng. Knut öppnade upp sig om sitt liv till gänget och dem sa att han skulle ta droger för att inte känna sig ledsen för hans pappas bortgång. Han började med drogerna i 1 år då var han 16 år och hans mamma visde inte om det. Knut började med mer brot och vart utnytjad av gänget att göra massa saker som Knut inte ville. Efter ungifär 1 och ett halvt år med hot och rädsla av gänget så flydde knut. Idag är Knut 17 år och har lämnat det där bakom sig. Nu vill han snart skaffa jobb och leva ett normalt liv i stan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag ska bli medlem på unive är för jag är inne minst 2 timmar varje dag. Jag följer regler och skule aldrig göra någonting som man inte fick göra i survern. Jag är trevlig mot alla och är en person som funkar med alla. Om jag blir medlem så kommer jag att jobba på mekonomen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna göra rpandet mycket mer seriöst för jag är duktig på att rpa och de är väldigt kul och jag har mycket erfarenhet av rp som jag har spelat över två år nu .

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De är lite som sunt förnuft som att man ska tänka lågiskt att man kanske inte borde skjuta en person framför en polis och om man är polis inte skjuta mer skot än nödvändigt och att man ksk inte ska gå och mucka med personer som är fler än dig

Hur hittade du Unive? Jag tittade på en stremer som heter cosmo_bt något sånt, och en kompis började ochså spela då börja jag också spela på unive.

Nekad, utveckla lite mer och skriv din ålder då det står att du e född 2022

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka