Nekad Adjun | Medlem ansökning [Daddy Kiko]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adjun

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aron

Vad är ditt discord namn? adjun_pinjata

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sven ting. Sven är en 53 åring gubbe som är glad men gillar ordning och att behålla tradtioner alltså en ganska en formig person. Sven växte upp på landet i dem norrländska skogarna. När han var 11 år så skillde sig sina föreldrar och sin mamma flyttade till stan i en lägenhet. Hans pappa flyttade lite längre bort än där dem bodde förut. Då behövde Sven åka imellan varannan vecka. Skolan gick rätt så bra då han gillar ordning och reda. Redan som liten så drömde Sven att bli polis men att det kanske var lite lång utbildning då han vill börja jobba påengång. Då valde han att bli ordningsvakt istället till en början. Efter gymnasiet så gjorde Sven utbildningen som ordningsvakt 1 år efter så fick han jobbet. Efter att ha jobbat som ordningsvakt i 33 år så känner han sig klar med jobbet. Sven hittade en tjeje i en annan stad och behövde flytta dit. Sven tänkte att han skulle börja ett nytt liv och därmed bli polis som han alltid velat. Nu väntar en 3 år utblidning för Sven i den nya staden Unive.
(vet att det inte gått 24h sen min senaste ansökan men jag ska bort 3 dagar så att det här är min ända chans att skriva på några dagar tänkte då om jag skulle kunna skiva den nu..)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med polis rp och roliga cenarion båda i yrket men ochså utanför som vardagliga senarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara spelar för sig själv. Så att man kan förlora lite senarios men det ska inte spela någon roll för det är inte det man spelar för.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja dem viktigaste är suntförnuft det innbär att tänka hade jag gjort så i verkligheten eller inte. Något mer nödvändigt att kunna är rdm och vdm. Vmd är när man använder sitt fordon som ett vapen. RDM när man dödad utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rp sedan slutet på 2021 men lite till och från på senaste halvåret.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja eller inte om mig själv om att jag är medveten att jag har gjort en ansökan tidigare idag men tänkte att jag kan göra det nu för jag ska bort i 3 dagar så det här är mitt ända tillfälle att skriva om.

Nekad.
Anledning:
En ansökan varje 24 h.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka