Nekad Adjun | Gäng ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adjun

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad ska gänget heta? Bosvedjan Riderz

Vad är ditt discord namn? adjun_pinjata

Ditt födelsedatum: 24 Mars 2007

Har du några tidigare erfarenheter inom gäng rpn på servern? Mina tidigare erfarenheter som gängkriminell på unive började 2022. Sedan dess har jag varit med i många gäng och startat upp gäng.

Vilka kommer du starta upp detta gänget med? @skriftaren @melkerstepsis @Pripsblå @Adjun @^4 Yggdrasil @oggachaka

Är alla som ska vara med och starta upp kriminella? Om inte vilka är inte det? Nej, ingen är kriminell. De som inte är kriminella är: @skriftaren @melkerstepsis @Pripsblå @Adjun @^4 Yggdrasil och @oggachaka

Vilken inriktning kommer du och ditt gäng att satsa på och varför? Våran MC klubb kommer att sträva efter weed, vapenhandel och socialrp det innebär att vi kommer vara sociala under vapenhandel och droguppgörelse samt hålla en hög rp nivå i alla senarion spelar ingen roll om det är litet eller stort senario. Vi strävar efter hög rp och vapenhandel, eftersom att vi har märkt att det är väldigt låg rp i just denna del av kriminalitet på unive.

Vad är det som gör dig till en bra boss över detta gänget? För det första så prioriterar jag mina medlemmar i gänget först, hur de känner sig i gänget osv. Jag strävar alltid efter att skapa en bra och seriös rp inom Bosvedjan Ryders. Genom att lyssna på mina medlemmar i gänget som kommer med tips samt åsikter om vad dem tycker, vilket i sin tur gör att vi kan arbeta tillsammans mot gemensamma mål i gänget. För det andra är jag engagerad i att främja en positiv arbetsmiljö. Jag tror att en bra boss hade kunnat lyssna lika mycket på sina medlemmar även om det är bossen som har mest makt och gör som han vill istället. Genom att hjälpa medlemmar att dela sina ider och erfarenheter skapar vi en kultur där alla kan utveklas. Att visa framsteg och prestationer motiverar gänget och bygger mentalty. Jag strävar efter att ge information som hjälper medlemmarna i mitt gäng att utvecklas och nå sin fulla potential. Jag är positiv och öppen för förändringar.

Vad är din vision med gänget? Bosvedjan riderz, är att ha rolig med våra medlemmar samtigt att jobba för något gemensamt. Uppnå med gänget är att främja samarbete och social interaktion, samt att organisera aktiviteter som stärker banden mellan spelarna. Jag ser framför mig att vi kan anordna spelkvällar, sociala evenemang och diskussioner kring aktuella ämnen, vilket skulle bidra till en mer sammanhållen och engagerade medlemmar.

På vilket sätt kommer ni att kunna bidra med en positiv rp för servern? Jag är övertygad om att detta gäng skulle bli en värdefull resurs för unive och dess spelare eftersom vi kommer bidra med långa och roliga senarion med spänning och rädsla. Vi kommer även förebygga lall och andra dummheter.

Har du läst igenom Gäng reglerna? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka