Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bahama Mamas
Vad heter du IRL? Aron
Vad heter du på discord? Adjun_pinjata#6400
Hur gammal är du? 08
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i 1år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att jag ska ha bra kontakter så jag kommer skaffa bra dj och bra bartender. Jag ska ha mycket event och tävlingar så jag lockar folk till Bahamas. Jag kommer förnya dem anställda så jag får dem perfekta personerna till jobbet så alla trivs på jobbet och känner dem vill gå dit varje kväll och helger. Jag kommer välja ut musiken med min dj och vad publiken vill höra så det bli på allas vilkår.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat innan på Bahamas då jag hade en chef som aldrig va inne på Bahamas och pratade med oss.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje kväll typ från 16:00-00:00 på helger kan jag vara inne från 13:00-03:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Aron
Vad heter du på discord? Adjun_pinjata#6400
Hur gammal är du? 08
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i 1år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att jag ska ha bra kontakter så jag kommer skaffa bra dj och bra bartender. Jag ska ha mycket event och tävlingar så jag lockar folk till Bahamas. Jag kommer förnya dem anställda så jag får dem perfekta personerna till jobbet så alla trivs på jobbet och känner dem vill gå dit varje kväll och helger. Jag kommer välja ut musiken med min dj och vad publiken vill höra så det bli på allas vilkår.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat innan på Bahamas då jag hade en chef som aldrig va inne på Bahamas och pratade med oss.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje kväll typ från 16:00-00:00 på helger kan jag vara inne från 13:00-03:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? ja