Accepterad Adjun | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adjun

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/adjunpinjata/

Ditt Hex-ID: steam:110000140699d2f

Vad är din discord tagg? Adjun_pinjata#6400

Vem var det som bannade dig? tarzan

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230227_184736.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde på en killes bil när han försökte fly.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde med bilen och sen ringde min kompis ragnar som han heter in game och sa att han blev brutalt misshandlad med basboll trä och att dem håller på att fly. Så jag körde på Dem som skulle fly och sen gick jag ut ur bilen och min polare slog ner han. Sen vart jag bannad. (jag tycker att det var lite överdrivet att få 30 dagar ban för en sak som man hade gjort i verkligheten. Tänk dig att du sitter i en bil sen så ringer din polare och säger att han har blivit misshandlad och att dem tänker fly. Du ser att bilen är lite sönde så du kör på lite lätt på bilen så den går sönder helt. Sen får du 30 dagar ban för en sak som man hade gjort i verkligheten)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte det var både var mitt fel och lite feraktig ban eftersom att man hade gjort det i verkligheten men jag tycker jag gjorde lite fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag putade på en kille som kallade mig bög och trög flera gånger (vart bannad i 1 dag då)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna hjälpa min kompis först men då hade dem andra flytt och då hade det inte blivit något senario som jag tycker är en stor del av unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att hjälpa sin kompis först.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

FUlt gjort och använd inte fordonet som ett vapen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka