Nekad Adjun | Ansökan till Servervakt (cindyfisk)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Adjun

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aron

Vad heter du på discord? adjun_pinjata

Vad är ditt Hex:ID steam:110000140699d2f

Ange ditt födelsedatum 13 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Aktiv mellan 15 till 22 på vardagar och på helger 12 till 02

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive 1,5 år ungifär

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Skärmbild_20231201_185530.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som sv ska man göra det lättare för staffs som t.ex att banna/kicka lallare eller regelbrytare.
Om jag är i ett scenario på t.ex en bilaffär och en grabb kommer in och slår på saker eller skriker så kan man banna hen och om det är ett stort regelbrott kan man be staffs förlänga bannen. Men man ska inte åka runt och leta folk att banna.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli SV PGA att jag ser alldeles för många problem spelare inne på UNIVE och känner att de minsta jag kan göra är att bli SV och hjälpa till med sånt+att jag tycker om servern och gillar inte när folk saboterar den.
Sen att jag vet att jag är noggrann och helt enkelt proffsig på saker och tänker mig att jag ska bli de inom SV rollen. Så varför inte ta chansen att få Unives bästa SV igenom tiderna

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom SV rollen är när man t.ex revar dig eller en polare i ett skott scenario när dom har död för att vinna.
Eller om du tycker att det är för många folk i kön på en bilfirma, samt ha toggleID på för att göra så du lätt kan se vart folk är i ett skott scenario för att du ska vinna.
Eller DVa en bil som man lägger vapen i för att komma undan att tappa sitt vapen, Kicka hen som man skjuter mot för att man inte har skott i pistolen.
Finns massa mer saker man kan använda som hjälp för att underlätta för sig själv men sabba för andra

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta den. Lycka till!

Tillbaka