Nekad Adizz | Medlem ansökning [Dripper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adizz

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198251631912/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Adizz#5916

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anders Kvandrup och är 21 år gammal. Han kommer från en liten by i Skåne. Han har levt och växt upp i samma by i hela sitt liv. Efter han har gått ut gymnasiet där han gick natur så flyttade han till Unive. Han har bott här nu i snart två år och jobbar just nu inom postnord. Nu vill Anders byta jobb till något annat jobb där han känner att han bidrar mer till samhället. Han siktar på att jobba som polis, precis som Anders pappa eller jobba inom vården. Anders intressen är att vara med sina vänner och köra runt i sina bilar samt vara på stadens bilträffar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill hjälpa Unive att bli roligare och bättre. Jag kommer bidra med hög rp och bra rp scenarion. Jag kommer göra servern roligare för både mig och alla andra som spelar där. Jag kommer också vara en aktiv spelare på servern i och med att jag inte spelar aktivit på någon annan server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat gta mycket och länge och ville testa något nytt som redan var gta och så testade jag gta rp. Jag upptäckte då att det var mycket roligare än det vanliga för att det finns mer att göra på fiveM än gta.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern genom ett gäng kompisar som hade kört på servern ett tag innan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla mitt rollspel och hjälpa staden mer som olika sorters jobb som typ ordningsvakt eller som polis men jag är också öppen för andra typer av jobb.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill är att utveckla min RP till en högre nivå och det vet jag att jag kommer göra om jag spelar på den här servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka