Nekad Adinator | Whitelist ansökning [Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Falkleo

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198130115182/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? falkleo3#4618

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Muhammed och är uppvuxen i dem svåra kvarteren i Stockholms län. Han är 24 år gammal och försörjde sig genom drogförsäljning vid ung ålder eftersom han inte hade något annat val i dem svåra omständigheterna. Hans föräldrar var aldrig närvarande och brukade ofta vara borta och supa. När Muhammed blev äldre så slutade han med drogförsäljningen och försökte komma in i samhället. När Muhammed var 15 fick familjen ett besked om att mamma hade gått bort efter en grov hjärtattcak . Efter denna tragiska händelse så bestämde sig pappan att flytta med Muhammed ner till Angered.

Muhammed är omtänksam och han har bra humor. Han har ett stort intresse för bilar och har precis börjat tycka om golf

Varför ska just du bli whitelistad? Jag borde bli whitelistad eftersom jag kommer bidra till servern genom att gå in i min karaktär och göra den bästa RP jag kan. Jag har även spelat på unive och jag trivs och jag kommer spela ännu mer om jag blir whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad eftersom jag vill komma in mer i Unive-communityn och få fler möjligheter på servern.

Hur hittade du Unive? Jag sökte på SWE och testade olika servrar men Unive var den bästa.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att ha kul och bidra till servern med den bästa möjliga rp som går.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server. Däremot har jag prövat andra servrar t.ex. swedish knights rp och jag tyckte unive var bättre!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka