Nekad Adinator | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Falkleo

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/7656119813011518

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? falkleo3#4618

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är uppvuxen i de svåra omständigheterna i södra Sverige, malmö. Han heter Muhammed och hans föräldrar var aldrig närvarande. Han är 25 år gammal och han har ett stort intresse för bilar och fotboll. Muhammed är oftast arg och han har adhd. När det blir bråk kan han vara väldigt aggressiv och han slåss ofta. Däremot har han många bra sidor också. Han är väldigt omtänksam och empatisk då han skulle göra vad som helst för att hjälpa någon i t.ex. nödsituation. Om det skulle vara någon skadad på gatan skulle han stanna och föra dem till sjukhuset. Muhammed är alltså väldigt godhjärtad men han kan också bli väldigt arg. Han har genom hela livet hållt sig borta från krimminalitet och droger trots att nära vänner har hållt på med det. Muhammed är väldigt smart och han var duktig i skolan. Pågrund av hans stora intresse för bilar kommer han troligtvis jobba med dem.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med den bästa möjliga RP:n och jag kommer skapa roliga scenarion. Jag tycker verkligen det är kul med RP och jag kommer tycka det är ännu roligare om jag får fler möjligheter på servern. Med whitelist kommer jag också rapportera folk som bryter mot regler.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server för att kunna få så många möjligheter på servern som möjligt. Eftersom det finns så många möjligheter på servern som kräver whitelist så skulle jag gärna vilja bli whitelistad så jag kan nyttja dem.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på serverlistan i FiveM. Jag har provat många olika fiveM servrar men inte tyckt att dem var roliga.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att ha kul och främja servern med den bästa möjliga rp:n som går .

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag brukade köra på Göteborg RP men jag trivs inte så bra på den servern då jag tycker det är mycket roligare på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka