Accepterad Adinator | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Falkleo

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198130115182/

Ditt Hex-ID: 11000010a1fb26e

Vad är din discord tagg? falkleo3#4618

Vem var det som bannade dig? Eken

Hur lång tid var din ban? 20

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff bannade mig för att jag gick OOC och frågade en kille varför han fick min kompis bannad när han inte hade gjort något.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina 2 kompisar blev rånade av en kriminell och vi stod och höll upp händerna. En av mina kompisar börjar slå rånaren vilket bryter fear rp. Sedan står jag och min andra kompis kvar och då blir han som slog rånaren bannad. Sedan blir också min andra kompis (som fortfarande står med händerna uppe) också bannad. Då blir jag irriterad och frågar rånaren varför han fick honom bannad när han inte gjorde något. Detta var fel eftersom jag gick OOC när jag frågade rånaren.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom jag gick OOC och frågade rånaren varför han fick min oskyldiga kompis bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har två tidigare avstängningarna och den första fick jag när jag precis hade börjat med fiveM. Då åkte jag in med en voi i en affär och blev avstängd för sunt förnuft. Då lärde jag mig att ta rp:n ännu mer seriöst och att inte åka in i affärer med elscootrar. Den andra avstängningen fick jag också ganska tidigt på servern. Då jobbade jag på postnord och krockade med en person. Efter att jag krockade så åkte jag ifrån platsen och bröt då powergaming. Då lärde jag mig att man ska ta bilkrockar seriöst och stanna och kolla hur personen man krockade med mår.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha frågat rånaren varför han fick min kompis bannad och därmed inte gått OOC. Det jag skulle ha gjort var att låta rånaren slutföra rånet och sedan när han var klar joina support och fråga vad som hände.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ALDRIG ska gå OOC oavsett vad. Jag gick OOC eftersom jag blev irriterad att min kompis blev oskyldigt bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka